2011. február 5., szombat

Főzés Mint Hobbi És Ismerkedés technika


A férfiak több időt tölt a konyhában Japánban - és szerető ez! Ez a tendencia az élelmiszer Japánban, jelentette az USDA Foreign Mezőgazdasági Szolgáltató, talán érdemes egy mentális jegyzetet amerikai marketingesek. Mivel a baby boom generáció korosztály, férfiak, akik nyugdíjba vonulnak lehet, hogy keres valamit csinálni, ami sztrájk egy jegyzet a hölgyek az életükben. És még fiatal japán férfi szemmel láthatóan úgy érzik, hogy konyhai készségek nekik egy kis szociális Mojo. Itt van, amit az USDA mond a trend Japánban:

Japán fogyasztók megállapítás egyre több és több ok, hogy maradjanak, és főzni otthon és a számát a japán férfiak, akik aktívan részt vesznek a konyhában, úgy tűnik, hogy a nő. Japán férfi lépett be a konyhába a különböző okok miatt, beleértve elfogadásának főzés, mint egy hobbi nyugdíjba vonulása után, és segítségével főzés osztályok és az új főzési szakértelem, amely kielégíti a nők.

Japán fogyasztók megállapítás egyre több és több ok, hogy maradjanak, és főzni otthon és a számát a japán férfiak, akik aktívan részt vesznek a konyhában, úgy tűnik, hogy a nő. Japán férfi lépett be a konyhába a különböző okok miatt, beleértve elfogadásának főzés, mint egy hobbi nyugdíjba vonulása után, és segítségével főzés osztályok és az új főzési szakértelem, amely kielégíti a nők.

Főzés lesz az új Retirement Hobbi: Míg a legtöbb idejüket volt munkahelyen töltött, sok férfi a megállapítás, hogy amikor nyugdíjba nincs semmi köze az újonnan megszerzett szabadság. Feleségeik, ha házasok, már kiépített szociális körök és tevékenységek, míg a férfiak lehet, hogy újra a társadalmi csoport most, hogy már nem dolgozik. Sok férfi a megállapítás, hogy az egyik módja ennek az, hogy csatlakozzon a főzési osztály. Ezek az osztályok a nyugdíjasok segítik elő alapján az egészségügyi, az ötlet felhasználásával a tanulás főzni, és győzzék meg az elme és kéz. Az előnye az, hogy ezek az emberek ki a házból, és hogy lesz új készségek a konyhába, hogy megmutassa, hogy a feleségük vagy a barátok. Az iskolák azt is sugallják, hogy a házaspár úgy az osztály együtt egy kellemes, hasznos tevékenység.

Főzés, mint a New Dating Technika: japán agglegények, fiatal és idős, szintén növelték jelenlétüket a főzés klubok és osztályok. A múltban, sok főzés iskola nem tette lehetővé a férfiak részt venni, és most, hogy ez a korlátozás feloldása után, a férfi tagsága folyamatosan nőtt. Ezek az iskolák is teremtett speciális osztályok agglegények, függetlenül attól, hogy a tanulás főzni egyszerű étkezés magukat otthon vagy szeretnének hatni a női társaik a kulináris képességek. A trend láthatóan levette után SMAPxSMAP, különféle show házigazdája a mega csillagok zenei csoport SMAP, volt egy szegmens, amelynek tagjai SMAP készült és bemutatott ételeket a vendégek számára. Ez segített abban, hogy a férfi jártasságot a konyhában szexi. Más férfiak azt állítják motívumokat, mint például a class, hogy ténylegesen meg nyúlik át partner munkája, azt állítva, hogy már tudják, hogy legalább egy dolog közös, ami az osztályteremben ideális hely, hogy megtörjük a jeget, és megismerkedhetnek egyedülálló nők körül azonos korú.

Következtetés: Összességében úgy tűnik, hogy a férfiak szed aktívabb szerepet a konyhában és élvezi azt. Annak ellenére, hogy a legtöbb fiatal férfi (20-as és 30-as), azt mondják, hogy soha nem láttam atyáik a konyhában, úgy érzik, hogy egyre fontosabb készség, hogy egy kapcsolatban és az életben. Az idősebb férfiak is úgy tűnik, hogy kedvező választ ad a tevékenység a főzés osztály / főzés otthon, és élvezze az új készségfejlesztés. Mivel a férfi kezdődik, hogy nagyobb érdeklődést a főzés, a marketing ezen új demográfiai is egyre fontosabb. Míg a nők mindig is a fő cél az élelmezés marketing, ez változni fog, mint a férfiak lépés a kötényt, és hogy nagyobb szerepet.