2011. április 10., vasárnap

Ismerkedés a játék!


Nashua - Dave egy pincér hiányzik az ambíció. Stephanie a bosszúálló banki pénztáros. Pete egy OxyContin-függők volt katona.

Hangzik, mint a leadott az utolsó gimis osztálytalálkozóra? Valószínűleg, de ezek is néhány karaktert kap a mai napig, vagy elutasítja az egységes Ismét egy táblás játék által feltalált Kenny Kupchick, 27, a Nashua.

"Egy Ismét egy reális társkereső táblás játék," Kupchick mondta. "Először is válasszuk véletlenszerű kártyákat egy férfi vagy egy nő fedélzeten. Ezek tele vannak karakterek alapuló sztereotip ember tudna eleget ből, ​​kezdve a földhözragadt, hogy a nevetségesség.

"Ha nem tetszik a lehetséges időpontot, megszabadulni tőlük, és térjen vissza a kezdet, ami" egy újra. " Azonban, ha azt szeretnénk, hogy továbbra is randi, akkor menj az "első napja", és felhívja a kártya egyik fedélzetről. Ez megmondja, hogy mi történt az első időpont. "

Járművek által a kocka, a játékosok vie, hogy ez a tábla körül keresztül időpontok, szex, megfelel a szülők, elkötelezettség és végül, a házasság, az összes örömeit és buktatóit, hogy figyelemmel kísérjék, hogy az örök úton.

"Ezek a jó dolgokat, mint te és a dátumot osztozik éjszaka nevet," Kupchick írta ", vagy nevetségesen rossz, mint a dátum megy gáz előtted. Vannak még akadályok az út mentén: érvek, rettenetes dátumát, a barát zóna, elkötelezettség purgatórium, stalkers és egyéb buktatókat.

Egységes Ismét is jön azzal az utasítással, hogy azt egy ivó játék. Kupchick azt mondja, hogy játszott ebben a formában, a játék vidámság van ramped egy kicsit.

Kupchick azt mondja, barátai alapvető szerepet játszott a fejlesztés egységes Again. "Minden az én grafikai végezte egy nagyon tehetséges helyi tervező és a barátom, Gisel, a GeeWorks.info. Az én régi barátja Sean Peragine ... vette minden az én katalógus felvételek, és édesanyja, Diane, sem a kommentár, a YouTube kereskedelmi. Öt barátom is eljött hozzám, hogy lő egy kereskedelmi, és tegye a gátlások félre, hogy segítsen nekem ki azzal, amit kiderült, hogy egy nagyon vicces reklám. "

Kupchick üzleti terv alapján a társadalmi tudatosságot, hogy úgy véli, a tiszta energia és a tisztességes béreket. Két C Pack Systems, a Nashua-csomagolási vállalat, amely azt állítja, hogy 100 százalékig a szél-meghajtású, amellett, hogy a Zero hulladéklerakó cég tette a dobozok az alfa és béta verziók az egységes Again.

"Minden az én prototípus nyomtatás megtörtént helyben," Kupchick mondta. Reméli, hogy ha ez így maradna, azonban rájön az akadályokat jelenthet, hogy az ország versenyképes a globalizált gazdaságban.

"A legnagyobb kihívás eddig próbálta tartani a gyártási hazai."

Bár ő inkább nem így van, azt állítja, hogy kihasználva a kínai gyárak lenne alacsonyabb a termelési költség 25 százalékkal. Kupchick jött az ötlet 2007-ben ismét egységes útja során Jamaica, ahol látta, hogy egy T-shirt ábrázoló pár esküvői ruhában. Az ing helyébe "Game Over", mint egy videojáték. "Ez oda vezetett, hogy hiszem, hogy lenne egy nagy ötlet egy táblás játék, de ez elvitt én több évig járnak rajta."

Egységes Ismét a feltaláló úgy gondolja, hogy megvan a potenciális tömeges fellebbezés miatt kulturális jelentőségét. "Szinte mindenki dátumát, hogy ritkán, vagy sem. Az emberek az én koromban is nagyon sok olyan helyzetekre vonatkozik, ebben a játékban, mert teljes mértékben a valóságot, és minden képtelenséget. Függetlenül attól, hogy valaki randi, egy kapcsolatban, vagy házasságban, képesek lesznek megtalálni a humor és az igazságot ebben a játékban. "

Kupchick úgy véli, ez a tökéletes megoldás a üzletek szakosodott felnőtt újszerű termékek, mint például a Spencer Ajándékok, amely több száz kiskereskedelmi üzletek. Azt reméli, hogy a játék kiskereskedelmi a nagyobb üzletekben, hanem azt akarja, hogy erős jelenléttel anya és pop üzletek.

A mai napig, az egységes Ismét csak helyben. Makró Polo Portsmouth volt az első boltba, hogy folytatni a játékot, és újabban megjelent a polcokon a hírek Nashua. A játék honlapján, www. singleagaingame.com, egy hamarosan jön át a vételi opció.

Kupchick mondja Single Again: Közép-élet válsága kiadás jelenleg a munkálatok. Már képzeli, más változatai a játék, mint a Golden Years és a Hollywood-alapú rendszer, ami azt hiszi, megnyílik a játékot akár egy szélesebb piacra.

"A marketing útján fogják internetes blog a reklám és a média társadalmi hálózatok," mondta Kupchick. "Úgy gondolom, ez a játék jó lenne, a rádióműsorok élőben játszani a levegőben."

Kupchick úgy véli, a játék fog nevetni játékosok több, mint bármely komédia elérhető Netflix. "Társasjáték továbbra is rendkívül fontos, mert az egyik utolsó megmaradt szocializációs eszközök."