New York - Online társkereső site Match.com enlisting van egy híres stylist, hogy adjon tanácsot a kamera félénk kislemez hogyan kell elkészíteni egy csípő-, szexi web portré magukat, hogy jobb woo leendő partnerek.
Itt a legnagyobb marketing kampány beindulása óta 11 évvel ezelőtt, Match reményei szerint az ötletek a saját hirdetési meggyőzi majd kislemez-szűkszavú, hogy nem néz bolond használata esetén egy nyilvános fórum, például az internet nyerni időpontokat.
"Ezzel a kampány dolgozunk, hogy felszámolja a személyes megbélyegzés, amely egyesek volna ... (aki gondolja)" Rendben van, hogy a barátaim a meccs, de soha nem csinálni "," Chief Executive Jim Safka mondták Reuters.
Match.com fontos szegmens növekedésének az anyavállalat IAC / InterActiveCorp., Barry Diller internetes konglomerátum, ahol a származó bevételek 22 százalékkal nőttek personals, hogy $ 80 millió körül a harmadik negyedévben.
Internet dating az Egyesült Államokban nőtte ki magát, egy üzleti összesen több mint $ 500 millió évente, de egyes elemzők a kérdést, milyen erős is nőhet a jövőben.
Web-chat szobák bővelkednek történeteket online dating hibák, valamint a sikerek, és néhány kiábrándult kislemez fordulnak régimódi partnerkereső szolgáltatás.
Ami az internetes társkereső oldalakon fektetett be a technológia, hogy jobban megfeleljen a potenciális partnerek alapján megállapította, érdekek és meggyőződések, valamint szüntetnie a hamis vagy elavult portrék.
Safka, de úgy véli, fontos, hogy szerezzen új tagok segít nekik megtalálni a hangot az interneten, hogy szabadítsa fel a belső rock sztár vagy lírai költő egy internetes portré.
"Az emberek sokkal érdekesebb és sokkal dinamikusabb és vonzó, mint a portrék és profilok gyakran az derül ki, mondta. "Ez tényleg a nagyobb probléma. Azok az emberek, akik régebbi képeket vagy hamisan magukat valamilyen módon, hogy nem sikeresek a meccs."
Előző ipari marketing kampányok gyakran összpontosított, amely igazolja, hogy internetes társkereső sikeres lehet, a képek a boldog házasságban online párok bőven. Match.com 's reklám spotlámpák 26 még mindig az egyetlen tag a televízióban, rádióban, nyomtatott és online reklámokat.
Divat fotós Peggy Sirota elfoglalták a mosolygós és vidám singletons, némelyik a 20-as, mások a saját 60-as évek végén, a fekete-fehér felvételek a hirdetéseket.
Celebrity stylist Jay Manuel, ismert látszat az "America's Next Top Model", ad egy gyorstalpaló a meccs honlapján, hogy segítsen megtalálni a legjobb amatőr kamera szöge és a leginkább hízelgő kifejezés.
Ő tippek hozza ki egy belsõ szuper modell: Fogd a fényképet a vaku, és természetesen megvilágított szobában, fekete ruhát gyakran a legjobb fej lövés, és próbálja ki a beltéri ventilátor-hoz elfog egy kócos, dinamikus képet.
2007-re, Safka lát internetes társkereső egyre inkább globálisan kapcsolódó üzleti és egy konszolidált iparág, különösen a niche területek veszik, hogy az etnikai csoportok, illetve egyes közösségekre.
"Valószínűleg több ezer helyek kint, mondta. "Nem lesz több ezer, hogy sikeres lesz, ezért fontos lesz számukra, hogy a partnerországok fel nagyobb telek." - Reuters