2011. szeptember 6., kedd

Kontrolling kérdések


Vagyok értékesítési vezető a nagy pénzügyi értékesítési szervezet. Mint ilyen, én rendszeresen részt vesznek kereskedelmi konferenciák, tréningek és workshopok. Az egyik különösen szeminárium témája volt, kontrolling értékesítése vezető kérdésekkel.

A napi konferencia véget ért, egy barátom és én a hotel bárjában, amelynek néhány koktélt. Ahogy épülnek ki Florida és a konferencia Chicagóban télen, nyilvánvaló volt, hogy voltunk out-of-towners.

Különben is, mi meglátott egy nagyon vonzó, fiatal nő ül egyedül az egész bár tőlünk. Mivel mi voltunk már tárgyalja a nap szeminárium témája, azt mondta a barátom, hogy én úgy tudtam használni, hogy ugyanazt a technikát, hogy megfeleljen neki, és megszerezni a számát. Tehát fogadni azt.

Aztán odament és azt mondta bocsánat és bemutatkoztam. Azt viszont mondta, hi. Mondtam neki, hogy nézett ki, mint ő volt idevalósi, és ő beleegyezett. Azt mondta: "Nagyszerű. Hadd kérdezzem meg, mi a kedvenc étel, ha volna mindent, amit akart?" Azt válaszolta kissé questioningly, "homár".

Azt mondta: "Tökéletes. Itt Chicago, mi lenne a kedvenc hely a homár, ha tudnál menni sehova akarsz?" Azt mondta: "Szeretem a Lobster Diablo, a King Crab Csárda."

"Tényleg? Szóval, ha már megnyerte, nem tudom, mondjuk egy rádió pályázat ad ki ingyenes homár vacsorát a King Crab péntek este, akkor valószínűleg menni, ugye?" Azt gondolta, majd azt mondta: "Igen, azt hiszem, igen." "Még ha kellett vacsorát egy másik verseny nyertesei?" "Igen, azt hiszem, hogy lenne ok" mosolygott.

"Még ha a másik győztes én vagyok?" Azt gondolta, egy pillanatra, és én csak vártam egy kis mosolyt neki válaszolni. "Nem, én nem bánom" mondta még egy halvány mosollyal.

"Akkor, pénteken este a King Crab Csárda találkozunk vacsorára. Nyolc thirty ok?" "Igen." Ő mosolygott: "Ez rendben van."

Aztán váltott névjegykártyákat és azt mondtam neki, hogy nevezném őt pénteken a nap, hogy biztos ne összehangolt mindent. Akkor azt mondta neki, nem tudtam várni, megfordultam, és elindult vissza a barátom a másik oldalán található.

By the way, ez egy igaz történet. Több óra van, hogy valóban kijött több értékesítési technikák és szemináriumok, hogy én tanítottam, és részt vett.

Először is, (és mint a hírlevelet mindig támogatja) Én odament hozzá egy magabiztos, de nem veszélyeztető módon. Aztán csak be magam (messze a legjobb "pick-up vonal" van). Ezután megkérdeztem egy sor látszólag ártatlan kérdést, és úgy érezte, biztonságban válaszol rájuk. Majd megigazította válaszokat újból megerősítették a kérdést oly módon, hogy ez volt irányul a "közeli" vagy elérése, amit szerettem volna a beszélgetést.

Azáltal, hogy ő vállalja, hogy vacsorázni egy idegennel (idézet, a másik győztes) ez lesz nagyon nehéz neki, hogy azt nem az én meghívó nélkül nagyon durva. Ezen kívül, azt hiszem, ő nagyra egyediségét a megközelítés.

(Azt is gondolom, volt rá nekem a felénél, de élvezi a játékot, ahogy az gyakran előfordul.)

A legfontosabb, ami gyakran azt a DJ Hírlevelek, ez volt a kombinációja az egyediség és a bizalmat, hogy kinyitotta az ajtót.

PS Azoknak az értékesítési területen odakint. Ne feledje, minden értékesítés. Vedd amit tanultál, a munka és alkalmazza azt a céljait az irodán kívül. Meg fog lepődni.