2010. április 27., kedd

Online társkereső fordul savanyú, de nem retorzió


Kedves Amy: találkoztam egy online ismerőse néhány hónappal ezelőtt. Után végül találkozó, Hamar rájöttem, hogy én nem szeretem, ahogy én gondoltam. Során a kapcsolatunk, ő szeretne beszélni a telefon felfelé hat alkalommal a nap, mert az ő története látni srácok, aki elárulta neki bizalmat.

Hogy végül is megkezdődött a házimunkát beszélgetett. Kb. két hónap, kaptam meg a kapcsolatot, és úgy éreztem, nem szabad a "check in", vagy azt, "szeretlek", mikor nem akartam.

Most belittles engem blogjában között kölcsönös baráti beszélgetések, és folyamatosan online a barátaimmal, spinning az igazságot arról, mi történt. Azt mondja, hogy megcsalta őt, ami nem történt meg. Ő zaklatott engem henye töltött telefonüzeneteket, és fordult a barátaim ellenem.

Én nem mondtam semmi rosszat róla a blogomban.

Kell tüzet, és elmagyarázni, hogy a barátaim, mi történt valójában, vagy ha azt továbbra is nem tesz semmit, és tartsuk egy arany hajlandóság? Nem tud lépni, és középpontjában a reflektorfénybe magát azáltal, hogy saját magán üzleti állami blogján. Mit kell tennem?

- Living My Life

Kedves Élet: Ne váljon valaki más "anyag". Nem lehet a kísértés, hogy megtorló online - ez lehet az a fajta figyelem lány virágzik. Ön az ex zaklatása lehet, hogy per a bíróságon. Én nem állítom, hogy elviszed a bíróság előtt, de meg kell menteni a felvételeket üzenetek és blog bejegyzéseket az esetre, ha úgy dönt, hogy megy a rendőrség vagy a stand előtt bíró Judy.

A jel egy igaz barát az, aki elhiszi a legjobb rólad, annak ellenére, bármilyen rosszindulatú pletyka alaptalan lebegő az éterben.

A barátaidnak, akkor azt (nem teszi közzé a blog): "Ez a személy érzéseit sérült meg, s úgy tűnik, hogy elment a mélyvízbe. Remélem, az ideiglenes és tud lépni. Minden egyes dolog, mondja az igaz . "

És van szükségem, hogy kapsz egy előadást online szétzúzza, hogy fejlődnek kapcsolatok teljesen idegenek, akik viszont a pszicho-bloggerek? Remélem, nem.