2010. április 27., kedd

Sebesség Ismerkedés az idősek számára


Nancy Trejos
Washington Post személyzeti Writer
Csütörtök, február 22, 2007, B05

A szeretet az Evelyn Sturza életének halt meg két évvel ezelőtt.

Azóta sem gondolt nagyon keveset randi. "Nem voltam a hangulatban," mondta.

Tegnap, ő felvette a piros pantsuit, hogy lógott rajta, mert ő az utóbbi időben elvesztette a £ 12-án a nem-cukor, no-szénhidrátok diéta. Úgy kapcsolódik a névtábla a blúzát. Aztán ült egy asztalnál a Rockville Senior Center és várta, hogy az első randi valaha sebesség esetén az emberek 60 és idősebb kezdeni. "Azt hiszem, itt az ideje, mondta.

Itt az ideje, hogy megüt a Sturza dating jelenet megint valamit, amit még nem történt meg, mivel itt találkozott férjével 1950-ben. Találkoztak a randit, voltak házasok 52 éve, és volt két lánya. Ismerkedés drasztikusan megváltozott azóta. Ezek a napok, sokkal több módon a mai napig, és megfelel az emberek, a szervezők a tegnapi esemény mondta.

"A lényeg az ez nem szerelem, romantika," Lorraine Schack, koordinátora a vezető szociális szolgáltatásokat a város Rockville, mondta az eseményről. "Csak társaságát."

Meleg Dorn, 76., nézett, hogy a barátok. Ő sok barátot a kerületben, ahol szintén sok az ő ideje önkéntes, de kevés a városban lakik be: "Minden barátom, akik éltek a Rockville halott," mondta.

Frank Braisted, 77, reméltem, egy kicsit több, mint barátság. Az özvegy 10 éve, s megpróbálta újra a randi helyszínt, kérdezés ki munkatársai egy takarékosság üzlet Rockville. "Én nem kérve őket ebédelni, és nem volt oka, hogy nem velem, mondta.

Ezek biztatta, hogy menjen a sebesség-randi rendezvény helyett. Viselt, csokornyakkendő, szürke pulóvert és egy mellény Blazer. "Azt gondoltam, jobb, öltöztetős," mondta.

Sturza, akik elutasították azt, hogy életkora, azt mondta, nem szeretnének találni egy férjet. Azt mondta, van egy kényelmes nyugdíjas tőle jövedelem egy utazási iroda, vezetője régiségek bemutatók és tőzsdei rajongója. Ő csak azt akarja valaki tartani vele cég. Valaki az agy. Valaki élményekben. És aki nem túl olcsó. "Azt kell magas energia-és a kalandvágy és a szórakozás az élet," mondta.

Schack, a moderátor, megszólalt a harang. A 14 férfi és 15 nő volt négy percig beszélni az egyes leendő társának, mielőtt a következő. Volt egy beszélgetés témák listáját. Hol nõtt fel? Mi a kedvenc filmed? Mi a legjobb út, amit valaha tett?

Sturza ült a nemrég nyugdíjba vonult 71 éves férfi, akinek a neve címke őt, mint Dan. "Keresek kifejezetten azoknak, akik, mint jómagam, a klasszikus zene szörnyetegek," mondta Dan, aki nem akart mondani a riporter utolsó nevét.

"Szeretem a klasszikus zenét, de én nem vagyok őrült. Szeretek mindenféle zenét," Sturza válaszolt.

"Én is keresek, akik nem várják meg, hogy az összes jegy, vagy étkezés," mondta.

"Azt akarom, hogy osztozik? Ez van értelme, mondta.

A csengő megszólalt újra.

"Comme ci-, comme? Egy," mondta Dan. "Azt tette, hogy teljesen világos, hogy nem kedvel, hogy fizeti a számlát."

Egy másik asztal, Doug King, 87., Szo elé Wilma Morgan, 79.

Viselt piros nyakkendő, fehér szívvel rá, és egy piros pulóver.

Hordott piros ruhát, megfelelő vörös szivattyúk és arany bokalánc.

Azt mondtam neki, ő volt a Bronx. Azt mondta, ő volt a New York-i.

Azt mondtam neki, ő volt a költségvetési elemzője a szövetségi kormány. "Én vagyok egy ezermester, mondta kuncogva.

Nem kiváló egy mosolyt.

"Ön táncolni?" kérdezte, ezúttal mosolyogva.

"Szeretek táncolni is, mondta. "Kivéve most."

Mutatott a botjával. Nézett csalódott.

"El fog javulni," aki biztosította őt. "Ez csak a fertőzött," mondta a bal lábát.

Kezdett nézelődök. A csengő megszólalt. Mindegyikük mozgott a következő személyt.